Come on, sign it!!







218 entries
<< ·1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16·17·18·19·20·21·22· >>
casa fjasa
28 May 06 - 12:00am
Hei Hei Astrid!

Vi hadde det supert på blitz. det var rett og slett kjempegøy å spille. Nå har vi trillet avgårde på turne. Vi er nå i ARendal og skal snart til Tyskland. Vi skal prøve å få lagt ut noen bilder mens vi er ute!

Kos deg i oslo så lenge!

La Casa Crew
astrid
24 May 06 - 12:00am
Jeg har ALDRI sett en så BRA konsert med dere! Jeg elsker musikken deres. Underverker for verden. : D også så hyggelig du er da baaaard: D
Lars
24 May 06 - 12:00am
Hei Erik.
Takk for det. Vi var happy som snus vi og!

Hei Lalala. du har helt rett.

og t-skjorta tåler vask. men du er pyse hvis du trenger å vaske den!


og du S'ern.... ljugeru igjen nå?

lrd
t skjorta
23 May 06 - 12:00am
tåler t skjortene man fikk kjøpt på blitz vaskemaskin eller? :P

nye plata deres er foresten suuper!:)
Lalala
23 May 06 - 12:00am
LCF tilhører skogen
musikk fra røtter gir ikke slipp
livet vet ikke at døden er
Erik
Web: http://www.mehe.tkengblad@hotmail.com
22 May 06 - 12:00am
Fantastisk konsert på lørdan! Ble blåst avgårde. Skiva lyder også veldig bra. variert og tight. Staa paa.
Erik
Web: http://www.mehe.tkengblad@hotmail.com
22 May 06 - 12:00am
Fantastisk konsert på lørdan! Ble blåst avgårde. Skiva lyder også veldig bra. variert og tight. Staa paa.
S`ern
Web: http://www.ju-ju.org
21 May 06 - 12:00am
en god lytteropplevelse på slippfesten igår. bra show og kul performance. gode takter og lite tull.
Lars
20 May 06 - 12:00am
Sveisann..

Det blir knäsj tenkjer jeg. jeg tar med vindmölle!!
lrd
Chris
19 May 06 - 12:00am

Gleder meg til å sedere i Ændal igjen. Så dere i fjord i oktober. Dere blåste oss vekk. Denne gangen kommer det nok fler:P